måndag 22 september 2008

Fyra bakåt, fyra framåt.

För fyra veckor sen startade en tävling. Tävlingen gick ut på att Märta och Marcus med hjälp av GI-metoden skulle gå ner i vikt och den som gick ner mest skulle få bli utbjuden på middag av den andra. Jag är alltså skyldig Marcus en middag. Jag var stensäker på att jag skulle vinna. Men det baserades ju på att jag utgick från att Marcus skulle fuska massor. Det gjorde han inte. Bastard. Båda har gått ner men han har gått ner mer. Så, nu kör vi fyra veckor till med tävling (fast från början, inte med nuvarande resultat...) och jag känner att jag kanske har liiiite bättre utgångsläge (=högre BMI). Men man vet ju aldrig. Jag kan ju lika gärna förlora igen. Kanske inte gör någonting.

1 kommentar:

Anonym sa...

De läser! Jag blir så trött på dem.. ujujuj...

Jag stannade hemma igår. Fick inte med mig nån så det var nog lika bra. Men det är så trist, gör lixom inget speciellt på helgerna längre. Det kanske är bra, jag är alltid väldigt trött. Men det är lite trist..

Jaha ja, så ni fortsätter med dieten? Mår du fortfarande bra?