onsdag 17 september 2008

Metalessnad - att vara less på att vara less.

Nu skärper jag mig. Ingen (särskilt inte jag) blir lycklig av att börja dagen med allt dåligt i fokus. Så nu börjar vi om. Jag har varit och tränat, och det var skönt. Jag har hämtat ut paket med present till Emelie, och jag blev nöjd med hur de såg ut. Jag har inte mens längre, och det bra för nu slipper jag slösa pengar på att köpa mer tamponger. Jag håller på att göra i ordning lunch, den är god och nyttig. Jag har haft kontakt med Sven, och hela uppsatsen känns nu mer genomförbar. Jag har lagt in ny musik på ipoden, sånt som hör ihop med fina minnen. Jag har gosat med en jättestor och söt hund som heter Hampus. Jag har inte alls särskilt jättestökigt hemma. Jag ska diskutera en jättebra bok i skolan idag. Jag har pratat med Thea, som ryckte upp mig. Jag har pratat med Emelie och längtar tills vi ska träffas.

Så. Inte så illa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra att du kom i fas. Det var löftet om en pressent va...? ;)
Åh du du du!!! Om du har massa bra musik på datorn; kan inte jag få sno..? Datorn jag laddar från vill inte samarbeta med min iPod.. De bråkar som fan..