torsdag 25 september 2008

Morgondrama

Hemsk början på dagen, men den dunstar nog bort innan det är dags att göra något vettigt. Drömde att det tagit slut mellan mig och Marcus (igen, som han påpekade - det händer ju nästan varje natt jag sover ensam) och känslan i drömmen var så rå, stark och verklig att jag vaknade storbölandes. Och kände att jag var tvungen att ringa Marcus, om inte annat så för att komma bort från den. Så det gjorde jag. Kvart i sju på morgonen. Det är tur att man har världens bästa (som visserligen redan hade gått upp) som inte blir störd och dessutom tar sig tid att prata den tiden när han egentligen ska göra sig iordning och gå till jobbet. Puss på honom.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag blir så himlans himlans avundsjuk på dig. Jag vill också ha en partner som är så.