onsdag 17 september 2008

Give me some cheese to go with that whine.

Jag är less på mig själv. Jag är less på hur jag ser ut och hur min kropp ser ut. Jag är less på att tightsen hänger i röven. Jag är less på att vara pank och jag är less på känslan av att vara överflödig i mitt eget liv. Jag är less på hur det ser ut hemma. Jag är less på att inte ha tid. Jag är less på bristen av struktur och motivation. Jag är less på att vara trött. Jag är less på att känna mig tråkig och osexig. Jag är less på att jag klagar så mycket. Jag är less på att jag inte orkar göra något åt det.

Får man ta semester från sig själv?

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh doll. Det går över det gör det alltid. Men ja, det är piss när det känns sådär.

Men snart kommer lönen. Då är det du som unnar dig nått fint! Basta!