måndag 11 augusti 2008

...för att listinlägg är det bästa folk vet.

1. Ditt namn? Märta
2. Ålder? 24
3. Vad har du gjort idag? Åkt pendeltåg, blivit vaxad, åkt pendeltåg, handlat, ätit lunch, pratat i telefon och så rastat vovven förstås.
4. Säg nånting du stör dig på med dig själv just nu? Den eviga omotivationen.
5. Vad vill du ha just nu? Fred på jorn. Eller ett större klädkonto.
6. Senaste boken du läste? Kommerinteihågvaddenhette av Per Lange. Men den var bra.
7. Har du några piercings? Mm, snoken och öronen.
8. Har du någonsin blivit sviken av någon? Jo, det har jag väl egentligen men det beror på var man lägger ribban. Både uppåt och neråt.
9. Beställer du kläder från internet? Jepp. Tack ellos för fakturaköp när man är pank och oansvarig.
10. Vilken mobil har du? En rosa.
11. Vad lyssnar du på för musik just nu? Ingen alls. Tv:n är fortfarande muttad efter telefonsamtalet och annars är det mest vinder som susar ute.
12. Är du rolig? Hysteriskt.
13. Vad är det senaste du köpte? Cola, en sallad, apelsiner, musslor på burk, jäst och fryst mango. Inget mer tror jag.
14. Älskar du någon? Japp.
15. Hatar du någon? Inte aktivt.
16. Har du någongång gjort något olagligt? Jodå. Både det ena och det andra. Men inget särskilt allvarligt.
17. När var du senast rädd? Ja'nte rädd för nåt! Äsch, kommer inte ihåg.
18. Hur många gånger har du haft sex? Hur många gånger som helst. Eller fler än jag kan räkna på fingrar och tår i alla fall.
19. Vilken hårfärg har du? Blond.
20. Är du singel? Nej.
21. Vilken klädstil har du? Slappt och sunkigt.
22. Vilken musikstil lyssnar du på? Rock mest.
23. Är du kreativ? Icke. Favoriserar (mer eller mindre frivilligt) den andra hjärnhalvan.
24. Är du tjock? Inte så mycket idag, men igår. Imorgon får vi se.
25. Tycker du att du är fin? Titt som tätt.
26. Har du någonsin haft en sexdröm om det samma könet? Japp, drömde att jag och Emelie hade sex en gång.
27. Solar du på solarium? Nej, jag skulle antagligen brinna upp och hamna i blekfisarnas helvete.
28. Vad ska du göra imorgon? Plugga förmodligen.
29. Har du strippat för någon nångång? Nej. Kan inte bestämma mig om det är för att jag har för mycket eller för lite humor.
30. Spelar du World Of Warcraft? Man är väl ingen nörd heller.
31. Har du någonsin haft sex med någon av samma kön? Nej.
32. Har du någonsin rakat/vaxat bort dina ögonbryn? Nej.
33. Vilket är ditt favoritband? Nick Cave (and the bad seeds)
34. Saknar du någon, isåfall vem? På vilken nivå? Vet inte. Inte så mycket. Kanske.
35. Är du nördig? Ja. Ha!
36. Gillar du att dansa? Jepp.
37. Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? Femtonminuterenkvart. Men har jag längre tid på mig blir jag bara glad.
38. Har du en bra dator? Vem vet. Tillräckligt bra för att göra det jag behöver på.
39. Är du rik? Tyvärr inte. Jag skulle passa i rik.
40. Kan du cykla? Jodå.
41. Vilket ämne i skolan har du bäst betyg i? ALLT. Haha. Jag vet inte, hade bra betyg i mycket. Senaste terminen fick jag bäst betyg i litteraturvetenskap och fonetik.
42. När hade du sex senast? Häromdagen.
43. Har du någongång blivit kallad Emo? Antingen är svaret nej eller så slog jag dövörat till.
44. Är du pigg? Inte ett dugg.
45. Vill du ha Barn? Fan vad doomigt att skriva det med versal i början. Men ja, det tror jag nog att jag vill.
46. Vad är du rädd för? Fåglar och växter. Men det är fullt hanterbart. Inuti är jag rädd för att förlora människor.
47. Gillar du Pokémon? Nej.
48. Har du många kompisar? Nej. Jag har lagom.
49. Vad såg du senast för film? Plunkett & Macleane
50. Var det här testet kul? Inte direkt. Nu förtjänar jag en cigg. Hepp!

Inga kommentarer: