tisdag 26 augusti 2008

Velar

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Jobba är ett alternativ. Styra upp skolan är ett annat. Passa på att slappa innan hetsperioden börjar imorgon (första föreläsningen och därmed rullar allt skolarbete igång) är ett tredje. Fixa lite hemma och handla lite skafferivaror behövs också. Vet inte vilket som är bäst, som jag tjänar mest på och som jag kommer att vara mest nöjd med. Har ju styrt upp en grej hittills i alla fall eftersom jag skickade mail om bokning av chokladprovning för mig och Marcus den 7 oktober. Ska bli mycket trevligt.

GI-racet startade igår också (ja, klart det är en tävling och jag ska vara bäst :P). Så nu blir det äggfrukost varje dag och massa grejer med sås. Haha, känns helt sjukt att gå på ägg-och-sås-diet. Men ganska trevligt. Går ju knappast runt hungrig :) Dealen är att den som tappat mest (kg och cm) om fyra veckor bjuder ut den andra på middag. Win-win liksom, hur som blir det en trevlig middag ute tillsammans. Så, om nån vill laga mat till mig så vet ni om att jag kommer att krångla. Ingen pasta, potatis, ris, bröd, socker, whatever. Kött med sås går bra. Tur att jag inte är vego som Marcus ;)

Inga kommentarer: