måndag 18 augusti 2008

Plan

  • Åka till bredäng en sväng och hämta lite chomp-chomp-om-nom-nom till bebisen
  • Plugga
  • Diska
  • Städa
  • Klippa nackhåret
  • Klippa naglarna (åh vad alla är intresserade av just det...)
  • Ignorera mensvärken
  • Vattna blommorna
  • Möta upp Marcus efter jobbet och träna
  • Bädda rent
  • Boka tvättid
  • Välja kurser till engelskan
  • Rensa kylen och göra upp en matplan (fattig man får planera)
  • Tvätta håret

...inte nödvändigtvis i nämnd ordning. Och säkert kommer jag inte att göra allt. Just det, maila bokus också om boken jag fick fel. Fick nån jäkla skitbok istället för det underbara bok jag hade beställt. Uh... jobbigt.

Helgen var lugn och fin. Har hängt lite med Marcus syster med karl då de var i storstan och weekendade. Ett par öl, en sväng på ikea (jag köpte... ingenting alls.), lunchande och slutligen skjuts ut till flyget hanns med. Idag kör tunnelbanan igen, men det blir inget provåk förrän imorgon när jag ska ut till uni för registrering. Magen fortfarande rörig och fötterna kalla. Världens bästa uppdatering ja. Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske är för att det är mycket som händer som magen strular.. Skola och pressad ekonomi. Det är inte så kul. mama tror att det är min ekonomi som fått min mage att göra uppror..

btw, chomp-chomp-om-nom-nom...?

Märta sa...

Ronjas mat. Det är typ så hon låter när hon käkar :P

Sant, så kan det nog vara. Förhoppningsvis är allt sånt löst om en vecka: lön på kontot och en plan för pluggandet.