onsdag 6 augusti 2008

Vad hette det där med regnbågssoffan?

Just det. Fick ju världens boktips i helgen, av Patsys pappa, så nu är Diary of a Genius på väg hem till miiiiiig (tillsammans med två andra böcker). Fick tipset apropå sjukaste bästa konversationen om universums mysterier på fest hos Elias. Så nu önskar jag bara tid och lite regn så jag kan få i mig en bok till i sommar. Har bara blivit en hittills. Och te. Och apelsiner. Det är min läsarföda. Svart te och apelsiner med chili. Bästa grejen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade för mig att du inte var sånt stort fan av choklad.. Jag tycker vi ska gå dit. Det är grymt mysigt. Perfekt när det snöar. Jag måste dit och köpa en ask cholkad åt mig själv. Lite tragiskt när man måste uppvakta sig själv.. Meen men..

Deras praliner kan jag rekomendera när du ska ligga hemmaa och läsa!

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=dHYpleVQcbc&feature=related

det kan inte var det du tänker på? sagostunden? fast nä. jag vet nog vilken soffa du menar. alfabetståget?

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=37nK8oBk5l4&feature=related

i found it!

Märta sa...

Anna: Yes, boktipset var det jag menade. Sjukaste soffan liksom.

Thea: Jodå, choklad är min grej. Fast helst fin och inte i så stor mängd. Den ska fylla upp munnen mer än magen. :)