tisdag 12 augusti 2008

Stå upp

Var på Stand up med Thea ikväll, kom just hem. En del var sådär, några var jättebra och sällskapet var som alltid mycket trevligt. Skämde bort oss med varsin cola också, det är ju inte varje kväll man lyckas rycka upp sig ur sunket och bege sig ut en vanlig tisdag... Annars har jag pluggat idag. Mycket duktigt av mig. Disken tar jag tag i imorgon när jag ändå har lite husmorsgöra att stå i. Ska laga god mat och fira ett år tillsammans med min älskade karl. Fattar inte att året gått så snabbt. Konstigt med tid. Men det är som Susan i Coupling sa: Hur mäter man egentligen tid när det handlar om den man vill leva resten av sitt liv med? I århundraden? I nanosekunder? Hursomhelst, är väl snart dags att bädda ner sin lekamen i den ödsliga sängen och drömma om allt härligt i världen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var väldigt trevligt igår. Det tycker jag.
Och tack för colan!!

Anonym sa...

Coupling är för övrigt en av världens bästa serier! Älskar Jeff, men slutade titta när han försvann. ^^

Börja logga in på msn förresten. Trevliga konversationer utlovas!